Crâmpeie…

CRÂMPEIE…

Destin fabulos, cine te-a creat pe tine?

Moartea celor vi şi veşnicia celor morţi…

Doare pe tine te am coardă de argint…

Cu mersul tău de promenadă printre milenii treci ca o silfidă

Purtând secunda-n braţe.

Arunci privirea tandră, cântând în tine, spre alchimicul color…

Secundă fără de veac, uit mereu de tine mergând în goană

după ceea ce nu am…

În oglindă privesc cum adie vântul

Fulgerându-mi viaţa fără de soartă…

Un alter ego timid îmi şopteşte

Să iert şi ultima suflare dată ţie prin sărut…

În suspensia volatilă a mirosului de tutun

Mestec în mine idealuri…

Plouă cu flori de iasomie peste al meu trup…

Materie biodegradabilă ce aşteaptă încă funeralii…

Moartea Contelui de Orgas (m)…

Iubesc tăcerea. Ascult sunetul mut

ce-mi curge prin celua albastră a fiinţei.

Mişcarea statică mă face să zbor spre infinit.

Aud tăcerea zburând în agonie spre purpuriu.

Candelă aprinsă…

Treci sufletul meu în Lumina veşniciei…

Aşteptând Învierea mă porţi pe braţe de iubire.

Milenii au uitat de mine încercând să dezgroape

Şi ultimul Serafim…

Veşmânt de lăcrămioare port peste al meu trup…

Simplitatea parfumului este calea ce mă duce spre fericire…

O adiere a firului de iarbă, o secundă din acest infinit,

Şi o privire înaintea zborului…. Dulcea sărutare…

Treci peste privirea mea uitată în faţa icoanei…

În semn de rugăciune stau la Altarul vieţii mele…

Irizările acestui vitraliu mă rasfaţă tandru…

Sângele Tău fierbinte curge în al meu trup…

Sunt un pocal pe a lumii masă…

Cine mă va bea?

Această poezie a fost citită în şedinţa din 01.06.2012; autor Cristina Lauric; a citit Cristina Lauric.

One thought on “Crâmpeie…

  1. Pingback: Mansarda cu Poveşti – Prima şedinţă « Clubul de Initiativă Literară

Lasă un răspuns

