Dor…

DOR…

Sunetul de clopot violet îmi străpunge vena…

Inima mea poartă pe braţe a iubirii noatre trenă…

Iubesc ţipând precum un liliac în noapte îşi caută zborul…

Iert a mea îndrăzneală de a iubi pentru a mia oară privind răsăritul…

Spre apus mă îndrept cu al meu schelet gonind pustiul …

Dor de inimă albastră…

Această poezie a fost citită în şedinţa din 01.06.2012; autor Cristina Lauric; a citit Cristina Lauric.

One thought on “Dor…

  1. Pingback: Mansarda cu Poveşti – Prima şedinţă « Clubul de Initiativă Literară

Lasă un răspuns

