Minte-mă

Minte-mă

Minte-mă că mă vrei,

Minte-mă că mă îndrăgeşti,

Şi eu te voi minţi că mă bucur.

Apoi minte-mă că mă iubeşti

Iar eu te voi minţi că sunt fericită.

Minte-mă că ai nevoie de mine

Şi că vom fi împreună.

Minte-mă că te gândeşti la mine

Iar eu voi zambi şi-ţi voi spune că te cred.

Şi peste ani, când ne vom întâlni,

Minte-mă că m-ai minţit!

Această poezie a fost citită în şedinţa din 08.06.2012 (Dialoguri); autor Diana Filipciuc; a citit Diana Filipciuc.

One thought on “Minte-mă

  1. Pingback: Dialoguri în Fălticeni « Clubul de Initiativă Literară

Lasă un răspuns

