Jurnalul unei zăpăcite – Prima relaţie

Vacanţă de iarnă. Clasa a X-a. Prietena mea insistă să merg cu ea la patinoar. Nu am mai fost de prin clasa a II-a.

Mă decid. Iau  fostele patine ale fratelui meu, bruma de curaj şi plec. E  29 decembrie, încă un pic până la revelion. Ajung pe gheaţă. Penibil, greu am ajuns şi până aici, d-apoi să patinez. Ce greu e să nu ai nici un pic de echilibru…

Cu coada ochiului, văd un tip care patinează cam aproape de mine. Îmi pierd echilibrul, şi, fără să vreau, îl pocnesc cu sete. Se uita întâi urât la mine, îi zâmbesc naiv, aşa că se decide să mă ia de mână, pentru siguranţă.

Îmi propune să mă conducă acasă. Sunt de acord. Plecăm împreună, însoţiţi de un prieten al  său. Mergem pe stradă. Copiii se dau cu sania. O sanie vine spre noi. Galanţi şi el şi prietenul său, mă prind de mână şi mă trag spre ei, pentru a mă feri de sănii. Ghinion! Rămân la mijloc şi ajung pe o sanie nedorită…

În faţa blocului meu hotărâm să ne întâlnim a doua zi. Mai greu e cu stabilirea locului – unde vrei tu, ba unde vrei tu… dar reuşim să ne punem de acord.

Prima întâlnire oficială. Cât de aiurea mă simt…

Râd mult şi ne plimbăm fără rost. Hotărâm să facem revelionul împreună. Ai mei merg la restaurant, aşa că rămâne stabilit să vină la mine.

Trece şi revelionul. Ieşim mult împreună, ne ascundem în scări de bloc, ne sărutăm…vrea să mă înveţe cu băieţii. Îi ţin sexul cald în mână. Mi se pare total penibil, dar nu zic nimic, insist să-i fac pe plac.

Stabilim să facem sex. Ai mei sunt la serviciu, deci e OK. Vine însoţit de un prieten al său.  Nu mi se pare ciudat, îl lăsăm pe el în cameră şi noi mergem în dormitor. Ne dezbrăcăm. Doamne, ce ciudat arată gol puşcă, privit de aproape…bineînţeles că încep să râd.

Mă mângâie, sexul său încearcă să mă pătrundă….e comic; mai mult decât bine, râd necontrolat. Vine prietenul lui în cameră şi ne fotografiază…

Moment fără final, dar în poze e concludent. Arată ca o nouă poziţie, suntem tari…

Iar am un moment romantic în viaţă.

Această povestire a fost citită în şedinţa din 13.07.2012 (Mansarda cu Poveşti – momentul publicului); autor Mona – Luisa Grigore; a citit Mona – Luisa  Grigore.

Lasă un răspuns

