Jurnalul unei zăpăcite – Gânduri negre

Şi a început şi clasa a IX – a. Nu cunosc  pe nimeni din clasă. Fetele umblă prin şcoală câte două, eu mă uit lung şi am o starea de altă lume.

Cine m-a pus să vin la Ştefan? Nu-i lumea pe care o vreau.

Primele ascultări, primele note. Am luat azi zece; un trei la fizică şi un şapte la chimie…ce mă fac dacă află mama de trei?

Are tata diazepam, extraveral, chestii pentru reumatism, mai ştiu eu ce…. Anul trecut, toate fetele din clasă – fără mine, din greşeală – au vrut să se sinucidă. Le-a prins directorul fumând în baia şcolii. Eu eram la Războiul stelelor, chiulisem de la şcoală. Tentant e să încerci. Înghit toate pastilele pe care le prind, de-a valma, mă aşez pe pat şi aştept efectul. Nici măcar nu mi-e somn…

Mă îmbrac şi ies în oraş. Merg fără să ştiu unde. Un tip mă acostează. Mă întreabă dacă aş fi dispusă să fiu fotografiată, adică, numai sexul, fără faţă…Eu, drogată bine, accept. Mergem la el, mă dezbrac, îmi fotografiază ce are nevoie, nicio problemă…. Mă îmbrac, mă conduce acasă. Îmi face fotografii normale. Nici nu bănuieşte că eu azi am chef să mor…

Ajung acasă, dorm butuc…şi mă trezesc mâine, ca şi când nu ar fi fost nimic.

O nouă zi poate începe.

Această povestire a fost citită în şedinţa din 27.07.2012 (Mansarda cu Poveşti – momentul publicului); autor Mona – Luisa Grigore; a citit Mona – Luisa  Grigore.

 

 

 

One thought on “Jurnalul unei zăpăcite – Gânduri negre

  1. Pingback: Mansarda cu Poveşti la mezanin « Clubul de Initiativă Literară

Lasă un răspuns

