Acum când toate nu-mi plac

Acum când toate nu-mi plac
aș vrea să mă ascund.

Doar ca să scap,
De acestă lume căzută
parcă-n cap.
Privesc spre cer şi mă gândesc,
cât Doamne am să mai trudesc
Şi mă gândesc

O tu muza mea,
Buze roșii şi crăpate
Şi picioare depilate
Ce te uiți, nu am dreptate?

Şi Am trecut prin viața ta
ca apa prin calorifer.

Plecat-am eu şi tu,

Plecat-ai goală şi rece
Aşa cum te-am aflat
eu pentru prima dată.

Această poezie a fost citită în şedinţa din 04.01.2012 (Mansarda cu Poveşti); autor Gabriel-Alin Fagaraş; a citit Gabriel-Alin Fagaraş.

One thought on “Acum când toate nu-mi plac

  1. Trebuie sa intelegi,
    Tesatura de cuvinte,
    Sa amesteci si sa legi,
    Epitetele ce-s sfinte.

    Scoate verbul la protap,
    Substantivul, frigaruie,
    Un adverb sa fie cap,
    Cu-o silaba amaruie.

    Slefuiesti cuvinte rare,
    Si medalion le faci,
    Sunt si ritmuri mai primare,
    Le pastrezi frumos in saci.

    Muza este si la crasma,
    Sorbi incet un paharel,
    Scoate strofele din cusma,
    Si cu verva bea nitel.

    Muza mea are picioare,
    E economist de fel,
    Ma socoate la parale,
    Si ma mangaie nitel.

Lasă un răspuns

