Iubita

Iubita

Tu eşti femeia visurilor mele!
De când te-am luat… de nimeni nu mi-e frică!
Eşti iute… mai ceva ca o pisică
Şi te bronzezi doar noaptea, când sunt stele!

Desculţă, ai plecat pe trei cărări;
Şi despuiată… să te vadă satu’
Când l-ai bătut pe Gheorghe-a lu’ Umflatu’
Cu patru leaţuri şi vreo două bări!

Le-ai îndoit de capul lui cel tare,
I-ai dat atât cât ai crezut că duce,
Pân’ i-ai format cu ele-o sfântă cruce,
Iar cu cuţitul… două buzunare.

Ai chip ,,suav” … puţin posomorât,
Şi zâmbet cald… de scorburoasă stâncă,
M-a umezit saliva ta… şi încă
Mai cred că am visat un vis urât!

Scuipai prin trompă şi cântai la drâmbă,
Nu pot să uit privirea-ţi şuie-blondă,
Ca să nu spun de faţa-ţi super-tâmpă
Zâmbind pe-un trup lasciv de… anacondă!

Mai nou, te-ai pus pe scris… te-nfingi în spini,
Scoţi versuri, icnete şi strofe pe alese,
Ar fi superb ca după ce termini,
Să faci şi-un dicţionar, spre-a fi-nţelese!

Iubito… ochiul tău frumos de sticlă
Străluce-n noapte… pe podea, sub pat
Când, nevoit am fost ca să te bat,
Să prind şi eu o gură de palincă!

Am dat cam tare! Jur pe ce-am mai sfânt
Că n-am sa te mai bat… fiinţa mică!
Dar… când îţi văd privirea de viţică
M-apucă dracii şi-uit de jurămînt.

N-ai mai mişcat trei luni dup-o chindie,
Am luat de toate pentru-nmormântare;
De un’ să ştiu ca intri-n hibernare?
Noroc de mă-ta! Te-ngropam de vie!!

Această poezie a fost citită de Ovidiu Donisă în cadrul cenaclului din 23.11.2013.  Autor Ovidiu Donisă.

Lasă un răspuns

