Dedicaţie

Dedicație

astăzi am să-ţi fac pe plac,
o să-mi tai venele
de la mâna dreaptă, să nu mai pot scrie
şi carotida, da, da,
să țâșnească sângele peste tot
chiar şi pe pereți…
precum cea mai mare desfrânată
fără pic de pudoare
o să-mi arunc hainele, să rămân goală
fără nici o inhibiție,
rotindu-mă ameţită cu sângele șiroind pe mine
într-un labirint întunecat
sufocată de propria-mi imaginație

din greșeală am să sfărâm în bucăţi
mobila din sufragerie
cu toporul din dotare
prefigurând un tablou macabru
aşa cum îţi place my lowe,
cu dâre lungi de sânge
prelinse lasciv pe podea
şi urlete înfiorătoare
am să scot la iveală
din zidul vechi, ros de mucegai
un craniu cu creierul lichefiat
zâmbind îngăduitor…

când vodca, amestecată cu cuburi de gheaţă
a să-ţi alerge nebună prin vene
indiferent, cu-o sictireală de zile mari,
tolănit, nepăsător
în fotoliu
iei forma nedefinită a
vampirului din thriller-ul tău preferat
intrân of course
în atmosfera cu gâlgâituri indecente
(nu ai uitat de carotidă, nu?),
o să-ţi pot citi,
pe fața inocentă de copil, mulțumirea?

Da scumpete… curge sânge peste tot, cad capete,
dacă vrei îmi execut şi pisica
şi-o înec în cada plină cu apă…

Acum e bine? Îţi place cum scriu poezie?

 

Această poezie a fost citită de George Sauciuc în cadrul cenaclului din 31.01.2015.  Autor Mariana Bilic.

Lasă un răspuns

