Eu şi tu

Eu şi tu

Se aude muzica. Discuțiile inteligente o acoperă.

Încă o bere, va rog. Şi un sărut, dacă se poate.

Îmi vorbești, îmi vorbești…

Nu înțeleg nimic, nu vreau.

Îmi rotunjesc ochii a mirare.

Urăsc să știu. Vreau să nu știu nimic.

Mă iei de mână. Pașii noștri sunt singuri pe strada.

Dintr-un colţ secera lunii e cu noi.

Ma vrei, știu. Buzele mele vor sa-ți definească trupul.

Miros de noi amestecat cu miros de tutun.

Orașul se trezește. Iți păzesc somnul cu o mângâiere.

Orașul păstrează mirosul nopții. Merg grăbit.

Te iubesc, bărbat fără nume.

Te visez, bărbatul meu.

 

Această poezie a fost citită de Mona Luisa-Grigore în cadrul cenaclului din 08.08.2015.  Autor Mona Luisa-Grigore.

Lasă un răspuns

