Gândul tot mai des, mă duce

Gândul tot mai des, mă duce

Gândul tot mai des, mă duce,
La „Hanul de la răscruce”.
La Trotuşanu şi Ion Cozmei,
Dar de unde să-i mai iei?
La Aura Bicsi şi Rodica Dominte.
De „Matei Millo” vă mai auceţi aminte?!
De cei la Domnul plecaţi, actori binecuvântaţi
Şi în ecruri bine amplasaţi.
De cei care încă pe pământ trăiesc,
Şi care astă viaţă cu ardoare o urăsc.
De mine care îmbătrânit,
Blestemul din altă viaţă m-a orbit.
Amintirile des mă răscolesc,
De tinereţe mi-amintesc,
De teatru în care am jucat, de filmul în care boier m-am arătat
Spectacole cu poezie
Cântece şi bucurie.
Totu-n neant s-a ascuns,
Iar eu-ul meu e pătruns,
De iubire-n… nemurire!

Poezie de Eugen Prodan-Stupca

Lasă un răspuns

