Dor

Dor

Fi-i mi-ar dor de astă lume,
Cu prieteni fără nume,
Fi-i mi-ar dor de astă casă,
Dar tot lumea nu mă lasă.
Că am trecut prin astă viaţă,
Fără bucurii în faţă.
Cu mari implicaţii,
Dar fără satisfacţii!
Am iubit cuvântul,
Precum sfânt pământul,
Am iubit astă căsuţă,
Dar am rămas de căruţă.
Iertată-mi fie,
Gândul, fapta,,
Dar nu am să mă duc de-dreapta
Domnului,
În numele omului.
Vom urca mână în mână,
Eu şi cu a inimii stăpână,
Sus pe deal, în ţintirim
Unde-n neant noi o să fim.
Mână-n mână
Dragoste deplină…

Poezie de Eugen Prodan-Stupca

Lasă un răspuns

